Vectura bruker javascript (js) på sine sider. Vi har oppdaget at din browser ikke støtter js eller at js er skrudd av.




Kundeservice

Vectura har eget kundesenter.  Kundesenteret overvåker hele Vecturas ordreprosess.  Dette innebærer ordre via EDI, nettbutikk, e-post og telefon.

Vecturas kundesenter er hjertet i bedriften og har den daglige kontakten med alle våre kunder. Dette innbefatter Vinmonopolet, grossister, Horeca og våre Drikkevareimportører.

Alt av retur og reklamasjoner blir også behandlet på Vecturas kundesenter.

Vectura som grossist
Vectura har egen grossistvirksomhet. Dette kommer i tillegg til å være logistikkleverandør for våre importørkunder. Tjenesten er rettet direkte mot Horecamarkedet. 

Avtaler med innkjøpskjeder forhandles og avtales direkte for Vectura. Porteføljen til alle importører med logistikkavtale med Vectura er automatisk tilgjengelig for alle Vecturas Horecakunder. Horecakundene handler direkte med Vectura og ikke med importørene.

Horecakunder kan handle via telefon, mail og nettbutikk. Vi anbefaler på det sterkeste å benytte vår nettbutikk for en rask og effektiv handel. Der kan man finne gode tilbud og kampanjer, i tillegg til tjenester som sporing av bestillingen, fakturakopi, kontoutdrag og omsetningsrapporter.

Salg
Vectura sitt salgsapparat er kontaktpunktet mellom Vectura og Horecakunder, innkjøpskjeder, importører og Vinmonopolet. Avdelingens hovedoppgave er å ivareta kundens ønsker og behov innad i Vectura, og å jobbe for at dette samstemmer med Vectura sin egen interesse og forretningsmodell.